Arkadaşlar 29 haftalık gebeyim.eğer erken doğum hikayesi duyarsam etrafımda hemen benimde başıma gelecek sanıp kendime o günü zehir ediyorum ağlıyorum.sırf psikolojim bu şekilde diye gebeliğim çok kötü geçti tavsiyeniz var mı??? Yada yaşayan varmı benim gibiler