Kızlar bende 24 haftalığım karnımın altı sertleşiyor 2 gündür belimde sancı, alt karında ağrı ve kasıklarımda ağrı var 3 hafta önce doktor kontrolünde rahim boyum 3.2 çıkmıştı acaba kısalma olmuş olabilir mi çok korkmaya başladım sizin rahim boylarınız ne kadar. Çalıştığım için de doktora hafta sonu gidebiliyorum ancak çünkü yaşadığım yerde doktor yok