kayraninannesii Anneler bir doktorla randevu icin telefonda konuştum daha muayene gitmeden bana folik asite başla dedi. Sizlerde kullandınız mı?
bebisininannesi54_ kayraninannesii ben 3. Ayıma girecem hayla kullanıyorum kullan derim yani güzel ol lac faydalı da