Caglaluna Merhaba kızlar size bir sorum var. İlk gebeliğim o yüzden bilgisizim. Bebek hareketlerini hissetmeye başladım elhamdulillah 🤲🏻 Kıpırtı şeklinde oluyor ama baya aşağılarda hissediyorum. Normal mi bilmiyorum. Bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?
Burcuuuu_67 Caglaluna bende suan 20 haftalığım aşağıda hissediyorum dediğiniz gibi. Hareket değil ama tık tık kalp atışı gibi bişi
Caglaluna Burcuuuu_67 dimii ben de kasıklara doğru tık tık oluyo dediğiniz gibi ve sanki titriyo gibi değişik bi kıpırtı oluyo 😂
dino34 Caglaluna benimde 19+2 haftalık bebiş şu anda aşağıda o yüzden orda hissediyoruz gittikçe yukarı çıkacak göbek deliğine gelicek endişelenme
baloglusuuumm Başı göbek deliğinde ayakları kasıklara doğru bende bu şekilde hissediyorum bakıyorum göbeğimin alt tarafı oynuyor 20 haftalık benimkide