Hamis-88 canım geçmiş olsun. Ben 31 haftalık hamileyim. 14. haftada böbrek taşı düşürdüm ama böbrek kanalında sıkıştı ve buna bağlı olarak böbrekte büyüme oluştu. Acilen stent takıldı. Benim enfeksiyon çok fazlaydı. 1 hafta hastanede yattım. Narkoz aldım ben. Özel hastanede oldum operasyonu. Toplamda 1 saat falan sürdü. Takılan stentin ömrü 3 aydı. Yani 24. Haftada ikinci kez aynı operayonu geçirdim. Stent değişti. Şu andq böbrekte stent var. Stent 30 cm uzunluğunda esnek silikon bir çubuk gibi düşün. Bir ucu böbrekte diğer ucu mesanede. Böbrektw biriken idrarı direk mesaneye aktarıyor. Sağlık olarak gerekiyor, çok şükür enfeksiyonum oluşmuyor artık. Ancak hayat kalitem çok düştü. Böbrekte ve mesanede ağrılarım çok oluyor. Bebek büyüdükçe ağrılar arttı. Hareket ettikçe de ağrılarım oluyor. Bol bol dinlenerek bu süreci geçirmeye çalışıyorum. Doğumdan sonra inşallah çıkarılacak. Doktorum 30. Haftadan sonra böbrek kanallarının rahim nedeniyle eğimli hal aldığını bu haftalardan sonra stent takmanın zorlaştığını söylemişti. Yani bir an önce karar vermelisin.