fuunda_3 Bende ilk aylarda kullandım sonra düzene girince yeme içmene dikkat edersin diyerek bıraktırdi doktorum. Zararı var mıdır sanmam asıl şeker çok yükselirse zararı var insülin onu dengeye sokup sağlığını koruyor doktora kesinlikle gidin hep yüksekse 🙏🏻