kelestugce benimde şuan da 36 haftadayim canım 35 de gittim en son 2500 kiloydu acaba dedim az mı benim de erkek bu arada normal doğum gibi gozukuyor Ekim 12 si dedi doktor en geç doğar diye inşallah senin gibi olur 39 dan sonra gelir benim ki de çünkü gurbetteyim annemler 5 ine uçak bileti aldı onlar gelmeden olmasın diyorum o yüzden sancı yi falan çok sordum sana Rabbim bakalım bizimkini ne zamana yazmış senin gibi kavuşuruz inşallah vakitlice mutlu huzurlu günler geçirmeniz dileğiyle helal olsun canım ben çok soru sordum diye mahcup oldum o yüzden öyle yazdım 🤗