Kızlar ben bu durumdan çok rahatsız oluyorum 2 dk bacağım bir bacağımın altında kalsa önce ayaklarım bileğe kadar sertleşip uyuşur sonra dizimide geçip ağrılı bir sert uyuşmaya geçer ve uyuşunca ayağa kalkıp yürüyemiyorum bile geçmesini bekliyorum yemek yerken otururken fln çok hep yaşiyorum bu durumu biri dokununca kendini vurunca uyuşma anında çok kötü bu durum 😔sizdede oluyomu??? Doktora gidilmelimi??