Aytajkhadir Selam kizlarm.Bisey sorucam bebek heraketini 17 haftada hiss edenler cevaplarmi?Nerenzde kipraşim olurdu hangi taraf karnin altimi gobekmi?bolge olarak
akgunbirsen Aytajkhadir ben o haftalarda hiç hissetmedim. Tam anlamıyla 26. Haftada başladı hareket hissetme. Pıt pıt atmadan bahsetmiyorum. Onu daha erken hissettim ama doktorum onu bebek hareketi sanma dedi.
Merve_KOPUK Aytajkhadir kasik bölgeme yakin yerde hissettim ben baslarda acabami diyosun ama zamanla hareketler arttikca netlesiyo simdi sag yada soluma yattikca pıt pıt tekmeliyo 😊😊
3prensessannesii Mer akgunbirsen merhaba ben 18 haftalık gebeyim yeni bi haftadır bebeğin hareketlerini hissetmeye başladım tam vaktindesiniz sizde tabi her bebek bir değil 🤷♂️
akgunbirsen 3prensessannesii merhaba 🥰 ben şu an 33. haftandayım hani bebeğin kayıp böyle hareket ettiğini tam olarak 26. haftamda hissettim. Şimdi yerinde durmuyor. ☺️
akgunbirsen Aytajkhadir göbeğe çok yakın değilde canım kasıklarımın bir iki parmak üstünde pıt pıt atışları hissediyordum.