Nilya88 Ben iğneden korkan bir insanım, 2. Hamileliğim şuan. Hiç panikleme kendini sakin tutmaya çalış, Allahın izniyle bebeğini sağlıkla kucağına alıcaksın canım benim. Ona o kavuşma anını düşün, kokusunu kucağına aldığın anı. İyi şeyler düşün kendini bebeğide üzme 🙏🏻 Keşke sigara içmeseydin, her ikiniz içinde. Bak bende kullanıcıydım her iki gebeliğimde tiksindim, tiksinmem olmasa bile ağzıma sürmedim irademe sahip çıktım. Artık yapcak birşey yok, Allahın izniyle sağlığıyla kucaklarsın 🙏🏻 Doğduktan sonrası daha dikkatli olursun annesi 🙏🏻