Mercimegim4 Kızlar 5 li set 2 tane var bir de 10 lu set almak istiyorum önereceğiniz bir sayfa veya link var mı fikir olsun bana da🙏 220 tl ye bir tane beğendim de çabuk büyüyorlar değer mi bu fiyata set almak?
Mercimegim4 Yagmuricenkiz yeni doğan hızlı büyüyor bende öyle düşündüm sonra dedim hatıra saklarım. Sonra diyorum 3 kez giydiği şeyin ne hatırası🤣🤣🤣🤣
Biranneadayiiii Ay bende bişey sormak istiyorum illa 10lu hastane çıkışı mi yani 5lisi yetmiyor mu merak ediyorum bende canta hazirlicamda🤣
Meryem2746 Mercimegim4 bence alın saklayın sonradan keşke bende yapsaydım demeyin büyüdükleri zaman isterler senden çünkü şuan isimli hastane cıkmışı yapmayan yok eninde sonunda alıcaksın sonuca 50 TL fazla ver nolacak 😂😂
Biranneadayiiii Mercimegim4 ay ne bileyim kız gerçi 10lunun içinde neler var ben daha onu bilmiyom 🤣🤣
momsturk Biranneadayiiii battaniye var mesela çok gereksiz. Zaten battaniye alıyoruz. Ki ben isimli hastane çıkışı yaptırdım tulum battaniye şapka eldiven şeklinde. En azından battaniye olacaksa da ismi yazsın dedim. 5 li 2 takım aldım. Zaten heöem büyüyorlar çocuğu da tutup güzel giydirme yarışması yapmıyoruz sonuçta 🙈
Mercimegim4 Meryem2746 isimli almaktan vazgeçtim çok hoş bi takım beğendim ama giyemez diye endişeleniyorum. Onun yerine başka ihtiyacını alırım dedim. Sonra en ucuz takım bile 160 civarı🙄 al işte kararsız kaldım yine 🤣🤣🤣🤣
Kerem_mom Pierre cardin ve panço aldım . Trendyoldan. Biri 0-1 ay diğeri 0-3 ay giyebilir . Bana da gerek yok dediler de bu çocuk ne giyecek Allah aşkına ona gerek yok buna gerek yok 😀 hep kocaman şeyler mi giysin ya
Meryem2746 Mercimegim4 cok pahalı değil aslında 10 yada 11 parca sonuçta kişiye özel bide bence sen değerlendir 😂
Aslisila Mercimegim4 ben astralbaby den aldım seti 10 lu instagramda sayfaları var ama küçücük değil Baha kullanışlı gibi
dino34 Mercimegim4 az kullanılıyormuş evet ama istersen 1-2 takım al içinde kalmasın ben 5li set almıştım https://ty.gl/bvq2lb0di8 burdakilere bakabilirsin🐣