Belinsu 3 gündür dinmeyen diş eti ağrısı mahvetti beni 😞 Yaşayan var mı? Ne yapabilirim bu durum da ?
akgunbirsen Belinsu geçmiş olsun kontrole gidin bence. Benim de üst dişlerimin en solunda yumuşak bir şey çıkmış dilimi değdirince anlıyorum. Ağzımı açamıyorum, yemek çiğnemeyi sol tarafla yapamıyorum. Ağrı yok ama acı var. 🤨 benim de 33. haftam bu arada
elisss_61 Belinsu Sirkeli tuzlu su ile sabah akşam gargara yap canım bir kaç güne geçer Allah’ın izniyle 🤲
Merve2Asel Belinsu ay benimde 31. Haftada olmuştu soguk meyve yedim hep diş etlerimde tuttu kanıyordu hep geçti şükür
Yaprak- Belinsu tuzlu sirkeli suyla 1 dakika kadar gargara yapın ardından dişlerinizi fırçalayın bide alttaki ön dişlerinizin içine bakın büyük ihtimal diş taşları vardır sert bi cisimle temizlemeye çalışın inşallah geçer
Belinsu akgunbirsen çok geçmiş olsun 🙏 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏 teşekkür ederim ☺️