Her şeyim hazır. 11 de çağırdı doktorum, sezaryen olacak, çünkü ilk Bebeğim sezaryen idi. Ancak ilk Bebeğim henüz 20 aylık, bana çok bağlı bensiz tuvalete gitmiyor. Çok korkuyorum bu durumdan. Çok stresliyim. Onu başkasıyla tuvalete gitmeye nasıl ikna edeceğim bilmiyorum. Annemi çok seviyor ama inat ediyor. Bir de ilk Doğumda sezaryen sonrası on gün ayağı kalkamadım bu defa da aynısı olursa diye ödüm kopuyor :( bi yandan da bi an evvel bebeme kavuşayım istiyorum. Çok garip duygular içerisindeyim