Ayseee4238 Sema67 hediye falan düşünmüyorum ben yaptırmayacagim çocuğu ben doguruyorum millet bana yaptırsın🤣 hastane odasını da bizim doğum ücretinin içinde hastanenin kendisi süsleyecek.
Fatma Bende hediyelik olarak Zeyas tasarım da anahtarlık yaptırıyorum. Henüz elime geçmedi ama ilgili bi sayfa. Kapı süsü olarak da bitane beğendim ama sayfa sanırım tatilde yazdıklarıma dönüş yapmıyorlar 😔
dino34 Sema67 içeri ziyaretçi kabul etmiyorlar diye biliyorum ama hastaneden hastaneye fark gösterir belki. Coronadan dolayı böyle oldu