Emirasaf-annesi Beyzayucel36 bende de baya yoğun kontrol e gideceğim bekliyorum hem fazla hem kokulu sanırım enfeksiyon
Brcccc Beyzayucel36 bende de olmuştu aşırı rahatsız ediciydi idrar kültüründe herşey normal gelmişti doktorum rahim salgılıyor sıvıyı demişti büyüdükçe normal olduğunu söylemişti yani bana
Beyzayucel36 Emirasaf-annesi kontrole gıttınızmı acaba benımde aynı durumda doktora her soyledıgımde bol su tuket daha sonra kultur alalım deyıp yolluyolar