Ayseee4238 Iscn masallah gözünüz aydın Rabbim analı babalı büyütmeyi nasip etsin ins. Darısı bize 🤗 kaçıncı haftanizda kucağınıza aldınız.
Esra3452 Iscn sancılarınız falan nasıl gelıyordu açılmanız galan var mıydı bende 37+1 sancılarım var arada bi çok oluyor 1 buçuk cm açılmam var iki günüden napmam gerek canım
Elif_erturul1 Iscn anada bugün 1.5 2 cm açıklık var dedi sancimda var az ama rahminde baskı da var sizce ne zaman gelir
Iscn Medinekk normal doğum oldu çok şükür cuma gunu çatı muayensı içşn gelmiştm 3cm açıklık vardı sancılar yetersız çıkınca eve gonderdi cuma gunu tekrar geldım sancısız tabi 4cm oldu doktorum artık dedi bırakamam böyle suni sancıyla doğum yaptım😇
Iscn Esra3452 benim sancım nerfeyse hiç yoktu doktorum açılma devam etmesi içşn squat merdiven duş yuruyuz hergun bunları yaptım