LiyaMm Bebeğim 2 ay 27 günlük iki gündür akşamları huysuz eli sürekli ağızında elini ısırıyor dilini çiğniyor sürekli ağlıyor uykuya dalamıyor böyle olan var mı acaba neden olabilir
Erol LiyaMm benim bebegim altı aylık benimkide elini agzından cıkarmaz iki gün hep agladı uyumadı uyursa kalktı hemen ama diş cıkarmadı seninki cok küçük sanmıyorum diş cıkaracagını
Duckface LiyaMm 3 aylıkken dış çıkaran bebek oluyormus ama bence düşük ihtimaldir benim de oğlum 3 aylık hep eli ağzında
Gull_94 LiyaMm buyuke atagı donemıdır kesıf donemı ıkı uc ay bızımkıde uc aylık hala elı agzında sureklı ellerını emmek ıstyo salyası akıyo😂🤭ellerını kesfedıyodur cok normal
Omerhatice LiyaMm büyüme atakları olduğu zamanlarda olur onlar.. 3 Aydan sonra dış olabilir.. Benimde 3 aylık kizim var elleri ağzına gidiyor eline bisey tuttursam hemen emiyor gibi..