adrmz54 benim karantinasa 6. Gunum evimdeyim ben grip oldum sandım hiç dısarı cıkmadım artık agrılarımdan dayanamaz hale geldim hastaneye gittim test verdim pozitif olunca saglık bakanlıgı aradı ilaç bırakamıyoruz dediler hamile oldugunuz için evde kalıcaksınız dediler eger şikayetleriniz artarsa hastaneye gidin dendi