Ozgeeee2504 Merhaba kızlar benim bir kızım var adı öykü birde oğlum olacak 19+2deyim isim düşünüyoruz eşimle günlerdir iki ismi olacak biri efe ama. …… Efe başına başka isim bulamadık önerisi olan var mı 😅