adrmz54 Kızlar Covid olanlar veya atlatanlar, Kalp grafisi veya akciğer filmi cektirdiniz mi bebeğe bı zararı var mı 🙏birde sonuçlar hemen temiz çıktı mı yoksa azda olsa problem göründu mu?
Dilara0638 adrmz54 hmm anladım bana doktorum öyle bakalım baktır fln demedi ama nst ye erken bağlamaya başlayacak herhangi bir sıkıntı olup olmadığına bakmak için
Dilara0638 adrmz54 benim soğuk algınlığı olarak başladı ilk testim negatif çıktı hatta bir hafta öyle geçirdim tat koku kaybı başladı aşırı derecede eklem ağrısı vardı sonra ateşim yükseldi bi kaç gün geceleri eşim pozitif çıktı banada tekrardan test yaptılar bende öyle pozitif çıktım şuan 31+5im 27-28 haftalıkken yakalandım ben daha yeni atlattım çok olmadı