kizlar bugün bel ağrım ve kasik ağrım ile doktoruma gittim rahim boyu iyi cıktı ama doktor ağrıyı istemeyiz bu haftalarda dedi endol fitil verdi acilde 1 adet aldim. eve gidince 1 adet daha al dedi ama almadım henüz yan etkisi cokmus. Sorum su ki 1 adet almış olmam bebeğe bi etki edermi? yani zararı olurmu kullanan varmı aranızda. 25 haftalığım