ebru23 Canım korkutmak istemem kimseyi ama suni sancı tam bir hayal kırıklıgı , sbaah 8 de yatışım yapıldı , 3 cm açıklıkla gittim , 5 cm açılmada suyumu patlattı , sonra bebeğin kalp atışları baya düştü 10 cm e kadar açıldı ama normal doğum olmadı o kadar acıyı çekip sezeryan oldum , başta sezeryan istemediğimd o kadar pişman oldumki , ve çok acı çektim sunide