Susammom yaşadığın agrilar boş gebelikle alakalı bi durum degil İnan eğer zaten sagliksizsa kendin düşürmen daha iyi 3 kere kurtaj olmuş 1 kere de dusuk yapmış biri olarak söylüyorum kanaman yoksa kafaya takma suan icin daha önce bos gebelikte geçirdim 7 haftalikken kurtaj oldum beklemeye gerek yok dediler kese 23 mm olmustu