Erol Yedi hafta gebeyim ama ne folik asit ne progestan ilacı almıyorum dıger oğlumda da. Kullanmadım kullanmayan varmı
elfffglc Erol benim de sağlık ocağında vermedi eczane de muayeneni bekle dedi bugün muayene oldum doktor nasıl içmezsin dedi şimdiye kadar bende 6+4 üm
slnacar Erol folik asit bebeğin omurgasının ve kendisinin gelişmesindeki en büyük faktör bence mutlaka kullanın
DeryaSekban Erol progestan zTen düşük tehlikelerin veya erken doğumalrsa veriliyor. Fakat folik asit bebeğin gelişimi için destek sağlıyor üstelik içerisinde b12 sayesinde anne yede çok iyi geliyor. Bende kullanmanızı öneririm ama tabi ki siz bilirsiniz.
Erol Nazendehanim folikasit progestan yerine sebzeleri meyveleri hangısı varsa onu yiyorum ilaca vermek istemiyorum bir yeri yaparken bir yer gidiyor sanıyorum oglum da da içmedim bunda da
Erol Nazendehanim Denizyildizii slnacar Emelcmn DeryaSekban hepinize teşekkür ederim yardımcı oldugunuz için bende içicegim ozamn
Erol Denizyildizii folikasit progestan yerine sebzeleri meyveleri hangısı varsa onu yiyorum ilaca vermek istemiyorum bir yeri yaparken bir yer gidiyor sanıyorum oglum da da içmedim bunda da
slnacar Erol folik asit ile progestan çok ayrı şeyler , folik asiti mutlaka besinden alabilirsiniz ama vücut her zaman yeterli miktar da sindiremeyebilir
Denizyildizii Erol bebegin ihtiyaci olduğu kadar folik asit alabilmeniz için o sebze ve meyvelerden günde kilolarca yemeniz gerekir
Mrvysnn Kesinlikşe doktorunuzun önerilerini dinlemelisiniz folik asit bebek için çok önemli tabiki gıdalardan sa alıyoruz ama ek almak gerekli bence
Emelcmn Bir gün unutursam kendi kendimi yiyordum folikasit için. Mutlaka kullanın ben şuan regenesis başladım. Folikasid dün bitti
Nnurdan Erol için doğumda alınamayan vitaminler sonra anneden gidiyor doğumdan sonra bütün eksiklikler çıkıyor hatta takviyelere losalıktada devam edin
Pirayeada Yakınım folik asit içmedi daha doğrusu mide bulantısı yüzüden içmedi bebek doğdu omurgası egriydi ameliyat oldu ama bi bacağı diğerinden kısa olabilir dedi doktor