umudunannesiii vermiyolar diyin sakin kabul etmeyin ilk dogumumda korona yiktu ziyaretci serbestti ve herkes rahat girip cikabiliyodu asiri raahtsiz olmustum ben 4. Nesilim basimda 3 tane kayin valide var kaynanamin kaynanasinin kaynanasi yasiyo dusun hepsi kendi kayinvalidem refakatci olcakti ama digerleride geldi dede kayin pederde hepsi geldi ben o haldeyken esimin ile kovdum ama odadan o sancilarla kimseyi gormek bile istemedim simdide kimseyi kabul etmiyoalr sadece refakatci ve ziyaret icin esi kabul ediyoalr dedim kim gelecekse 40 i cikincs gelsin dedim cunku ilkinde esimin tarafi halalari hemengeldiler ve her geldiklerinde moral bozup gittiler benden tavsiye akliniz varsa refakatci ve siniz disinda kimseyi kabul etmeyin herkesede yasak ziyaretci almiyolar diyin