Hale5555 38 haftalığım karnımda sertlik var bebek çok hareketli kızlar bugün gittim doktora ama açılmam veya sancım yok . Böyle olup yakın zamanda doğuranlar var mı
Meless Hale5555 ay bende bugün aynı şeyi yaşıyorum karnım çok sert bebek çok hareketli ama doktorum genelde doğumdan 1-2 gün önce hareket azalır demişti
Melike1414 Haftadayım aynı şey bende de var bebek sertleşiyor top gibi bi yere toplanıyor neden acaba bilen yok mu??
Hahahh12 Melike1414 bende 38 deyim 2 3 gündür sık sık toplanma bende de oluyor . Dün kontrole gttm Hersey normal