Elifkaratekin Kızlar 34+3 deyim . Az önce toplu iğne ucu kadar kan geldi . Sizce korkmalı miyim ? Endişelendim
Elifkaratekin Yarın sabaha kadar takip edicem eğer tekrar gelirse zaten evde duramam ilk isim hastaneye gitmek olur . İşin tuhafı sancım ağrım da yok 🤔
SrpCiveKl Elifkaratekin bence hiç bekleme canım acilde bir görün kanamanın hiç iyi yönü yok belkide Nisan da olabilir hareketleri nasıl takip et yinede bir doktora danışsan iyi olur