Elif0712 22+3 uz kizlar 5 aylikmiyim ben 6 mi oldum ucuncuyu dogurcam bu ay isine kafam basmadi bi türlü netten bakincada degisik cikiyor bilemedim 😂
Pambix Elif0712 ben hep klasik düz hesaptan gittim bir ay 4haftadan oluşuyor diyerek hesaplama yaptım valla 😄 sende 6aya girceksin 5ayin dolmus
teletabi Elif0712 20.hafta gebeliğin yarısı yani 4,5 ay oluyor kuzum. Üzerine iki hafta 3 gün ekleyince dolu dolu 5 ay. 7.aydan gün alarak ilerliyorsunuz. Soran olursa 6.ayın içinde dersiniz🥰
Elif0712 Pambix aynen aynen normalde bnde oyle hesapliyorm ama hesaplama tablosu bazi aylari 4 bazi aylari 5 hafta sayiyor
Elif0712 teletabi tsk ederim inan bu hesap beni bnden aldi artik 4 4 sayinca baska nette bakinca baska kafasi karisiyor insanin
marbling10 Elif0712 5 ayı doldurmuşsunuz6. Ayın içindesiniz. 5 aylık diyebilirsiniz 23+3 ten sonra 5,5 dersiniz
Elif0712 marbling10 oylede olmuyor iste hesaba gorede 6 ayligim birinde 5 dolmus diyor bi yerde baska
erdem_agah Elif0712 hamilelik 9 ay 10 gün ama 10 periyoduk aydan oluşur. Bu hesaba gorede adet döngüsü olan 28 gün baza alınır ve dolayısıyla her ay 4 hafta 28 gün gibi düşünülür. (28×10 ay=280 gebelik günü 😌) 22+3 5 buçuk ay oluyor. Yani 6. Aydasiniz. 5 bitmiş altının içindesiniz
marbling10 Elif0712 öyle olmuyoru yok matematik basit, kendiniz hesaplayın. Neticede kaç ay geçtiyse onu bulmak basit. Evliliğinizden kaç ay geçti nasıl buluyorsanız bu da aynı. Gün sayınızı 30 a bölün çıkıyor zaten.