Kızlar merhaba, sol boşluğumda adını koyamadığım sızı gibi kramp gibi ağrı var. 17. Haftadayım. Ağrılar normal dedi doktorum ama rahim büyümesiyle sol boşluğun alakası yok sanki. Başına gelen var mı? Dayanılmayacak gibi bir durumda değilim ama baska seyin belirtisi mi bi gerildim emin olamadım 😬 gaz sancısının sol boşluğa yerlesmis hali gibi diye tarif edeyim