Adalina09 papatya56 o zaman Kesinlikle şikayet et bende dün tetenoz aşısı için gittim hemşire hanım dışarda sigara içiyordu sigarasını bitirip doktorla sohbet etmesini bekledik ayrıca yanına iki kere gittim çağırdım söylene söylene geldi sanki beleşe çalışıyorlar
lunam Sağlık bakanlığına şikayet edince ilgilenmiyorlar. Cimere yazın, ordan şikayet edin. Elinde reçeten varsa yapmak zorunda, öyle keyfi iş yapamazlar.
Powergirls papatya56 öyleleri var sürat 5 karış insan azarliyorlar bide lafta diyemiyorsun korunuyolar yasalarla bize demedikleri yapmadıkları kalmiyo 😏