Yaren_ve_annesi Kizlar daha 6 aylık yeni olduk fakat yavaştan biseyler alıyım diyorum ufak tefek . Bazen bu marketlerde bebek ürünleri görüyorum fakat hangisi güzel hangisi alınmalı bilemiyorum onerdiginiz alıp memnun kaldığınız ürünler oldumu 😊
ebruzb Yaren_ve_annesi geçenlerde bim de bebek ürünleri geldiğinde bir çok şeyi ordan aldım bebek kuveti zıbın vs hepsi çok güzel henüz kullanmadık ama hoşuma gitti ben sevdim
Mom54544 Yaren_ve_annesi ben küvet seti reflü yatağı bu cuma gelecek olan dolap içi organizerlerini muslin pike battaniye gibi bişey 2 li alt pijama falan aldım yani ha küvet setinin filesini takmıştım durduğu yerde kopmuş zaten görünce anlamıştım dandik olduğunu ama plastiği iyiydi ve fazla para vermeye gerek yok sonuçta
Zeyyyn Yaren_ve_annesi bime gelenler daha güzel oluyor a101 gelenlerde bazıları zaten belli oluyor malından
Mehtap23 Yaren_ve_annesi şokta sadece. Müslim örtü aldım daha kullanmak nasip olmadı ama yıkadım ütüledim gayet iyi . Ama BİM’le A101 e gelen herşey çok kaliteli ve güzel normaldede oğluma orda bazen bişeyler alıyorum . Bebek ürünlerinde aldım cinsiyetini bilmediğim için pek bişey almamıştım ama aldıklarım çok iyi . Şimdi bekliyorum bi daha gelsin diye ama gelmiyor 🤷♀️😀
edasahbazsahin Ben kızımın dolabını küvetini ağız mendillerini felan hep bimden aldım biberon emzik vs. Aynı ürünler zaten sadece daha uygun fiyatlı. Henüz kullanmadık ama güzeller bence 👍🏻
teletabi Yaren_ve_annesi a101 in tüm benek ürünlerinden memnun kaldım. Oğlumun çoğu kıyafeti oradan. Kumaşı çok yumuşak aşırı güzeller canım ben beredeyse oğlumun tüm ilk kıyafetlerini a101 den aldım. Sonrasında da almaya devam ettim en son bikaç ay önce alt üst şort takım aldım. Beden kalmıyor bulmakta zorluk çekiyorum açılış saatide oğlumun uyku saati erkende gidemiyorum hep sona kalanlardan bulmaya çalışıyorum😣🤷♀️
Htcnaz Biberon ve emziğini bimden aldım vede başka yerden ayretten (Lansinoh) anne memesine yakın olduğu için biberon aldım süt sağma makinasını ve daha birçok şeyi a101 internet sitesinden aldım