Yaseminkcr Ben de 7 aylık hamileyim ve benim de göbek deliğimin kıvrımları görülür hale geldi, karnım büyüdükçe daha da belirginleşti ama ciddi bir şişlik, dışarıya çok fazla sarkma yoksa o sıkıntı değil diye biliyorum. Doğumdan sonra düzeliyormuş ancak bazılarında göbek fıtığı olabiliyor epey şişiyor ve müdahale gerektirebiliyor. Hamilelikte göbek fıtığı diyip bakabilirsiniz.