123ddd Kızlar sancılarım vardı acile geldim yatışım yapıldı doğumu bekliyorum dualarınızı eksik etmeyin 💕💕
Zehrayrr 123ddd ay jadş6bir avazda doğurursun inşallah biz sancısı gelmeyenlere de dua et 39+5 olduk hala tık yok
minikprensimmmm1234 123ddd Canım düzen li miydi nasıl sancıların Rabbım bir avazda kurtarsın bende 36+1 deyim bebek 1 hafta önde gün içinde sürekli adet sancısı oluyor