Merhaba kızlar 14+3 günlük olduk birkaç gündür aşırı mide ve sırt ağrısı yaşıyordum dün doktoruma geldim bana kese etrafında kanama biriktiğini söyledi düşük riski var dedi ve hastaneye yatışımı yaptı dünden beri dua edin benim için çok üzgünüm gerçekten