Ayselina bence öyle bişey yok herkesin doğumu farklı oluyo mesela benimki ilk gebelik erkek cocuktu baya siddetliydi sancılarım doğumum hızlı oldu ama kuzeniminki kızdı onunkide baya siddetliydi doğumu baya zor geçti 2 gün sancı çekti sezeryan oldu en sonunda arkadasımınki de erkekti ve ilk gebeliğiydi acıklığı 5 cm di ama sancı hiç hissetmiyodu dogumuda 5 saat icinde oldu herkesin farklı oluyo