Kızlar 30 haftalık gebeyim , bugün kasıklarımda adet sancısı var resmen . Gebeliğin başlarında oluyordu adet dönemimde ama son haftalara doğru da oluyor mu böyle karnım ve kasıklarım çok ağrıyor . Acile gitmek istemiyorum normalse çünkü her yer hastalık ve bende yeni atlattım 😕 ilk kez bu şiddeti yaşıyorım yalancı sancı olabilir mi ?