Bitterimmm Çok geçmiş olsun rabbim şafi adıyla şifa versin inşallah öncelikle 🤲 Benim abimde vardı tüp bebekle gebe kaldı gelinimiz şuan 6 aylık hamile. Öncesinde normal gebelik çok zor olmaz denildi hep tüp bebek şükür Allah’a ilk denemede tuttu darısı size olsun inşallah