Powergirls Kızlar sizde benim gibi meraktan yerinde duramayanlardanmisiniz hemen adet günüm gelsin istiyorum hamilemiyim diye merak ediyorum sürekli her ay gebelik testi yapar oldum😑
Sirince-anne34 Powergirls bilirim o zamanları yağmur çamur demeden gebelik testi almaya giderdim 😊😄Rabbim gönlüne göre versin inşallah
Alparslaninannesii Powergirls bende öyleyim maalesef ağlayacak artık her ay 10 gün kala dan başlıyorum test yapamaga hergun 🤦
Nazlii__ Ne zaman bu durumdan vazgeçtim o zaman hamile olduğumu öğrendim fazla üzerinde durma canım ummadığın an da oluyor :)
Powergirls Annewith bende aynı şekildeyim. Testte yapamıyorum yalancı gebelik çıkıyor igneden dolayı 🙄
Powergirls Alparslaninannesii ben bir kez yapiyorum 10 gün kala zaten doğrudan çıkıyor hamile değilsem simdi de 10 gün kaldı ama ignenin 7.günü yapamiyorum yalancı gebelik çıkıyor 😑
Powergirls Alparslaninannesii hayir klomen ile catlatma iğnesi tedavisi görüyorum 2 aydır yine tutmadi ameliyat yolu gözüktü bana 😏
Alparslaninannesii Powergirls birde enfeksiyon çıktı o da bence hamileliğe engel canım ona sıkıldı biraz benimde