Pazar günü açık pembe akıntılı lekelenmem oldu acile gittim progestan fitil ve iğne verdiler kullandım bugün hiç birşeyim yoktu geçmişti hatta ama az önce wcye girdim çok az kanamam var ağrımda vardı ama tuvaletimi yapınca geçti sizce fitili kulanım mı kanamanın çoğalmasını engller mi? Kesede ve rahimde kanama alanı görülmüyordu bu arada doktor risk yok demişti. Tecrübeli olanlar lütfen yardımcı olabilir mi? İlk defa böyle bir durum başıma geliyor.