[silindi] korkmayın 2. Kere test istiyorlar bizde de olmuştu aynısı. Bende googleden baktım ve çok ağlamıştım bişey çıkmamıştı sonra. Bakmayın internetten bişeye hep kötü şeyler yazıyor felaket tellalı gibi. Bi sorun olunca sağlık bakanlığından ararlar demişti sağlık ocağındakiler. Bebeğin gözüne gelince uyurken hareket ettirmesi çok normal. Gözlerinin kayması da normal belli bir aya kadar, şuan normal yani içiniz rahat olsun. Bunları hep araştırmıştım