Suleksck zencefil bal karıştır bir tatlı kaşığı ye gün içinde bi iki kez yiyebilirsin. Ama fazlasını bilmem gebelere bitki ler pek önerilmiyor diye ben az tükettim. Birde viks kremler var mentollü onu ayağımın altına yatmadan sürdüm sabaha gripten eser kalmadı . Ama ben grip nasıl ben geliyorum dedi burnum akmaya başladı hemen müdahale ettim😀 ha birde günde bir bardak ıhlamur papatya ve kuş burnu karışımlı çay içtim. Üstüne limonda sıktım birazcıkta bal ekledim. Ama sadece bir bardak fazlasını doktorlar ne der bilmiyorum korktuğum için fazla içmedim . Ha birde ayağının altına limon sürüp üstüne çorap giyip yatıncada sabaha birşeyin kalmıyormuş onu denemedim birimden duydum. Eğer yine grip olur gibi olursam ilk bunu denerim heralde 😀