Ezgii41 ben 2018 yılında doğum yaptım. Ebesi hemşiresi doktoru ilgiliydi. Ameliyttn sonra görmeye geldi hatta ama ziyaret saati dışında gelemedi. Hatta bi ara kayınvalidemi eve gönderdik dinlensin diye eşimle tartışdılar çıkın diye bide tek kişilik odada kalmama rağmen. Normal doğumda zor çnkü 4 kişilik odada kalıyorsun bide ziyaret saatinde başkalarının eşleride geliyor o sıkıntı. Yani ben şanslıydım tek kişilik odaya düştüm. Başka konuda hep iyilerdi ilgililerdi. He bide doğumhanedeykn eşim dedi arıyorum doğru düzgün bilgi vermiyolar seni çok merak ettim demişti. Planlı değildi çnkü sezeryanım. Şmdi virüsten dolayı ziyaret düzeni nasıldr blmiyorum. Gdip sormak lazım.