Ossleemmmm Bi doguramiyorum totemide bendenn. 39 hafta olduk ne gelen ne giden var. Gelmedigi gibi gelme sinyalleri bile vermiyoo
miracinannesi1 Ossleemmmm bizim de öyle 38+1 iz kanala girmiş sancı da çıkıyo nst de ama ne gelen var ne giden
Ossleemmmm Benimde kafa asagida ama yuzu hala yukari baktigi icin gelmiyo. Sanci falanda cikmiyo. Sanki 39 degil 35 haftalik 😂