fundaa07 Bebegim4 ben de 😖 daha önce 2 kaybım oldu pıhtılaşmadan. Bunda bu kadar ilerlemişken bir şey olmasından korkuyorum 😧. Doktor ol diyo ben yine de korkuyorum netlik yok. Ama Covidden de korkuyorum o daha tehlikeli şu an aşıdan.
Bebegim4 fundaa07 bende aynı durumdayım 3 kaybım var şimdi kan sulandırıcı kullanıyorum ama aşı canlı hücre pırtılaşma yaparsa diye de
Sevdaelmc Ben oldum aşı 17 haftamda oksapar ve coraspirin kullanıyorum zaten kan pıhtlaşmaması için sizde olacaksanız içinizi ferah tutun 😍
Bebegim4 Sevdaelmc yaaa kaç haftalıksın şimdi ben sadece 0.4 oksapar sabah akşam kullanıyorum sıkıntı oldu mı hangi aşıyo vuruldunuz
Bebegim4 Sevdaelmc ya maşallah 🧿 kovitten çok korkuyorum pırtılaşma olunca iğneden de korkuyorum doktora sordum iğne kullanıyosun sorun olmaz dedi ama için içimi yedi bende 28+3 haftalığım
Sevdaelmc Bebegim4 kötü düşünme canım kalbimi ferah tut rabbim korur meleklerimizi inşallah kovit çok tehlikeli maalesef aşı şart 😔
Sevdaelmc Bebegim4 ol canım içini ferah tut çok şükür iğnelerimizi kullanıyoruz gerisi takdiri ilahi 🙏🏻
Birumuteses29 Bende 25 haftalığım kan pıhtılaşmam var oksapar 0.4 kullanıyorum günde 1 sinovac olmayı düşünüyorum yarın 2 doktora sordum biri biontech önerdi diğeri ikiside olur dedi ama sinovac ölü aşı olduğu için onu yaptırıp sonra antikoruma baktırıcam
Bebegim4 Birumuteses29 bana da biontech önerdi doktor bugün gel görelim Li korkuyorum kanımı pırtılaşma olur bebeğime zarar gelir diye