@Sevgii_94 burger king falan bunalr normalde de zararlı zTen . Abartılmadığı sürece yenebilir bence . Salam sucuk sosisli şeyleri yemiyorum . Ki Bunları da abartmadan yiyenler var . Ayda bi kere falan yiyorumdur sanırım. Ama dışarda etli bir şey yiceğim zaman iyi pişmesine dikkat ediyorum .