zeynnn5441 Busebuseee Bende 6 haftalık hamileyim hiç bulantı olmadı valla çok şaşkınım bisey de diyemiyorum o yuzddn🤭😅
Babymoomy Busebuseee benim 5.aydan sonra azaldı suan 7aylık hamileyim belirli saatlerde oluyor çok kötü olduğumda oluyor
NergizGuney Busebuseee ben 16 haftalık olana kdar günde en az 5 defa kusuyordum ilk aylar 5-6 kilo verdim sonra geçti ama 7.ayda tekrar başladı beni doğumhaneye aldıklarında bile kusuyordum kusarken doğcak diye çok korkmuştm😂🙈
Serap_kartal5 NergizGuney bebeğinizin cinsiyeti nedir?genelde kız bebekleri doğum sonuna kadar bulantı yapıyormuş
Serap_kartal5 Busebuseee benim 16 haftayı geçiyoruz halen devam yediklerimden keyif bile almıyorum 😞midem geçsin diye zorla tıkmaya çalışıyorum 😞
NergizGuney Serap_kartal5 benim doğdu kızım 3 yaşına girdi bile🙈 o zaman da bu sitedeydim şimdi ikinci bebeği istiyoruz o yüzden geri döndüm buraya🤭 hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah❤️
Serap_kartal5 NergizGuney maşallah ne güzel Rabbim ikinci bebeğide nasip etsin 🙏benimde ikinci bebek oğlum var nasipse bakalım cinsiyeti ne olacak 🙌🥰
Ysmnkzz Biz de 9 haftalik olduk bulanti vs hic olmadi. Sanirim olmayacak sansli anne adaylarindan oldum. Allah hepinize kolaylik versin bi an once bitsin insallah 🤲
H_myra1 Busebuseee normal de 12 ika 16 haftalarda bitiyor ama benim malesef doguma kadar sürüyor bugun ilaçlarımı içmedim doktor artık içme dedi ama şu an kusmamak için turuyorum kendimi 27+1 haftalık olduk 😫