@_eda gerek yok . ZTen çoğu doktor 2 Li temizse yapmıyor . Benim çok şükür temiz geldi . Doktor 4 lü de yapalım dedi . Aynı şekilde ultrasondan detaylı baktırdım . Ama kan vermek istemiyorum. Doğruluğu olmayan bir şey için bebeğimle kendimi strese sokamam dedim . Ayrıntılıya gircem şimdi inşallah .