Ben de tüp bebek olduğum icin transferden önce başladım günde 3 tane fitil şeklinde. 6 haftalık oldu bebek, hala devam ediyorum. Daha da devam edeceğim. Valla günde 3 tane iğne yesem bu kadar sinir olmam. Hiç sevemedim bu fitili. Yapısı gereği ağızdan alınan ilaç olduğu icin zorlanıyoruz galiba. Çok akıyor, bazen geri geliyor, saçma sapan bir şey. Hala alışamadım. Bebeklerimize şifa olsun da ne yapalım.