AnayimBenAna_ papatya56 kullandım 3 ay boyunca devlet hastanesindeki doktor vermişti gebe kalmayı planladığımı söylediğimde daha sonrasındada özelde takip eden doktorum devam dedi
papatya56 AnayimBenAna_ Ben başka bı tane kullanıyodum dun kullandıgım bıttı doktor bugun bunu verdı yeni hamileyim
AnayimBenAna_ papatya56 doktoruna sorsaydın keşke neden değiştirdik diye ben en ufak şeyi bile soruyorum aklımda soru işareti kalmasın diye :)
papatya56 AnayimBenAna_ Doktorum cok iyi folık asitim bıttı diğerini mi alım dedım buna devam et dedı acaba sorun olur mu farklı kullansam
AnayimBenAna_ papatya56 sanmıyorum canım sorun olcak olsa değiştirmez zaten ben 90 lu almıştım 3 ay boyunca kullandım bi sorunda yaşamadım
AnayimBenAna_ papatya56 korkma daha çok başlardasın:) şimdi zaman geçmiyor biliyorum ama hareketlerini hissettiğinde nasıl geçti anlamayacaksın bile :)
papatya56 AnayimBenAna_ O günleri görürüm İnşallah iki düşügüm var ilki 4 aylık ikincisi 9 haftalık gecen ay kimyasal geçirdim beta takibi yaptım çok sükür artıyo kan pıhtılaşmam var hemen igneye başladık