Kızlar 39+2 haftalık hamileyim 16 gün önce nişanım geldi o zaman gittiğimde 1 cm açıklık vardı ama eve yolladılar neyse 2 3 gündür sarı sümüksü bir akıntım geliyordu neyse az önce lavabodan çıktm şimdi sular yok burda neyse ıslak mendille sileym dedm baktm bi tuhaf akıntı sonra iç çamaşırım temz ama iç çamaşırımı çıkardm ona sildm böyke hafif kahverengimsi bir akıntı yani daha çok koyu sarı renginde geldi ama kaç gündğr böyle koyu renk gelmemişti 🙄yarın randevum var sancım falannda yok yani şu anlık bugunde az hareket etti acaba doğum kanalına mı giriyordur